ကမ္ဘာဦး ၁း၁ မူရင်းဟေဗြဲကျမ်း၌ ယေရှုခရစ် အသေသတ်ခံကြောင်း တွေ.ရသည်.နည်းတူ ဗျာဒိတ် 13:8 ကမ္ဘာဦး ကပင် ကွတ်မျက်သော သိုးသူငယ် (ယေရှု) အသေခံမည်. အကြောင်း တွေ.ရသဖြင်. ဗျာဒိတ်ကျမ်းရှိ ကမ္ဘာဦးသည် လက်ရှိ ကမ္ဘာမတည်မရှိမီ ဘုရားသခင်.နှလုံးသား၌ ယေရှုအသေခံပြီ ဖြစ်ကြောင်း နားလည်ရသည်။ ဘုရားသခင် ဖန်ဆင်းခြင်း ၆ ရက် ကြည်.သော်...,
Day 1: Light
Day 2: Atmosphere / Firmament
Day 3: Dry ground & plants
Day 4: Sun, moon & stars
Day 5: Birds & sea creatures
Day 6: Land animals & humans
Day 7: The Sabbath of rest
ပထမဆုံးနေ.၌ နေကို မဖန်ဆင်းသေးသော်လည်း ဘယ်အရာဖြင်. မြင်နိုင် သွားနိုင် လှုပ်ရှား နိုင် သနည်း ဆိုသော် နေ၊လ၊ကြယ် "အလင်း" မဟုတ်၊ ယေရှုခရစ် တည်းဟူသော နုတ်ကပတ် တော် အလင်းဖြစ်သည်။
အလင်းနှုင်. အမှောင် အတူနေ၍ မရသဖြင်. အလင်းနှုင်.အမှောင် ခွဲခြားသည်ဟု ဆိုသည်။ ထိုအလင်း ကို သမ္မာဟောင်း တခုလုံး ဖေါ်ပြပြီး ရှင်ယောဟန် ပြောသည်. အလင်းထဲ၌ ရှိကြလော.' သည် ယေရှု ထဲ၌ ရှိခြင်းကို ဆိုလိုသည်။
(ဥယျဥ်အလယ်၌ (သေခြင်း/ရှင်ခြင်း) နှစ်ပင်သည် သေခြင်း= ဘုရားနှုင်. ကွဲခွါခြင်းဖြစ်ပြီး ဘုရားသခင်နှုင်. ပထမဆုံးလမ်းခွဲသူသည် အာဒံ၊ဧဝမဟုတ် လူစီဖါ ဖြစ်သည်။ လူစီဖါ = သေခြင်း၊ မှောက်မိုက်တန်ခိုး၊ ငရဲ .... ယေရှု= အလင်း၊ အသက်ရှင်ခြင်း၊ ထာဝရအသက်)
ဘုရားသခင်သည် ဥယျဥ်ထဲ၌ သေခြင်း/ရှင်ခြင်း သိကျွမ်းရာအပင် စိုက်ပြီး ကိုယ်ပိုင်ဆုံးဖြတ်ချက် အာဒံ၊ဧဝ၌ အပ်နှင်းခြင်းသည် သေခြင်း/ရှင်ခြင်း ငါ.လက်ထဲ၌ မရှိဘူး၊ သင်.လက်ထဲ၌ ရှိကြောင်းကို ပြောဆိုခြင်း (တနည်း) ဘုရားဖန်ဆင်းသမျှ သေခြင်း,ရှင်ခြင်းကို အာဒံဆုံးဖြတ်ချက် အာဒံလက်ထဲ၌ ရှိကြောင်း နားလည်ရကာ လူစီဖါ သေခြင်း/ရှင်ခြင်း ပင်လျှင် အာဒံလက်ထဲ၌ ရှိသည်။
( အာဒံ နှုင် ဧဝသည် ထိုအပင်မှ အသီး မစားလျှင် ယေရှုလည်း လောကသို. ကြွလာပြီး ကားတိုင်၌ အသေခံစရာ မလိုပဲ စာတန်ကို အနက်ဆုံး ငရဲတွင်းထဲ တန်းချဖို. ဖြစ်သည်၊ ထို.ကြောင်. နာမ်ဝိညဥ် စာတန် သေခြင်း ရှင်ခြင်းပင်လျှင် အာဒံ ဧဝလက်ထဲ ရှိကြောင်း နားလည်ရသည်)
No comments:
Post a Comment